Dåligt med bloggandet

Jag har varit lite slö med bloggandet på sistone. Kan bero på att jag är arbetslös och har alldeles för lite att göra. Knepigt att man blir som förslappad då man inte jobbar. Börjar tycka att arbetslösheten är tråkig nu. Skulle vara skönt att ha ett jobb att gå till. Men Alice och Gastor tycker så klart att det är bra ;)
Gastor  har börjat sticka iväg från gården då vi är ute. Han skiter fullständigt i då vi ropar efter han. Han drar ut på vägen då det kommer folk som går förbi. Inte alls nå roligt. Så nu får han vara kopplad. Det första jag kommer göra då våren kommer är att sätta upp staket runt gården.
Annars är det inte så mycket som har hänt här hemma.
Vi väntar på vår och sommar.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag kommer och hjälper dig med snickrandet till våren :)

Kram Kram

2011-01-15 @ 20:34:57
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Anna S

Jaaa det låter bra Tessan! kram

2011-01-17 @ 22:32:40
Postat av: Therese

Skärp till dig nu =)

2011-01-21 @ 13:25:54
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0